شهــــــر دارگـان

جلسه هیئت قرآن و عترت بسیج این ماه به مناسبت شهادت

حضرت فاطمه زهرا(س) و یاد بود شهید محمد حسن توکلی

منزل بسیجی رزمنده حاج محمد توکلی در تاریخ  1393/01/15 برگزار می گردد .

 

روز جمهوری اسلامی ایران

 

«... مبارك باد بر شما چنین حكومتی كه در آن اختلاف نژاد و سیاه و سفید و ترك و فارس و كرد و بلوچ مطرح نیست. همه برابرند و فقط در پناه تقوا و برتری به اخلاق فاضله و اعمال صالحه هست و تفاوت بین زن و مرد و بین اقلیت های مذهبی و دیگران در امر اجرای عدالت نیست...»

از پیام حضرت امام خمینی قدس سره به مناسبت 12 فروردین 1358

نهال انقلاب اسلامی كه با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد كرده بود، سرانجام در 22 بهمن 1357 به بار نشست، و با پیروزی انقلاب اسلامی و تشكیل دولت موقت از سوی امام خمینی« قدس سره» زمینه ی مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین جهت تعیین نوع حكومت در ایران فراهم شد.

روز دوازده فروردین، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستكبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است كه بی هیچ ریب و شكی زمینه ساز حكومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

این روز مقدس، این یوم الله پر بركت سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان است كه از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال  و آرزوهای حیوانی خود می دانند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

خوش آمدید این وب سایت برای شناخت بیشتر در مورد موقعیت جغرافیایی ، بناهای تاریخی ، کشاورزی ، فعالیتهای مذهبی ، فرهنگی ، خدماتی و .... دارگان طراحی شده است
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 480
بازدید کل : 62031
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

type="text/javascript" language="javascript" src="http://night-skin.com/tools/owghat/blue.php">